Kampanja paljastaa, kuinka usein naisten rintoja tarkkaillaan

Vevey

Nestlé FITNESS kannustaa naisia tutkimaan rintansa säännöllisesti #CheckYourSelfie-kampanjan avulla

Nestlé FITNESS -täysjyvämurot pyrkii lisäämään tietoisuutta rintasyövästä uuden, poikkeuksellisen #CheckYourSelfie-kampanjan avulla. Kampanjassa kannustetaan naisia tutkimaan rintansa säännöllisesti, jotta mahdollisimman moni rintasyöpä havaittaisiin ajoissa.

#CheckYourSelfie-kampanjaan liittyy video, jossa on maailman ensimmäinen Bra Cam, naisen rintaliiveihin kätketty piilokamera. Video paljastaa, kuinka usein naisten rintoja katsotaan.

Julkaise selfie tärkeän asian puolesta

#CheckYourSelfie-kampanjan tavoitteena on kannustaa naisia eri puolilla maailmaa tutkimaan rintansa säännöllisesti ja levittämään tietoa rintasyövästä läheisilleen sosiaalisen median avulla. Liity mukaan kampanjaan: julkaise selfie itsestäsi sosiaalisessa mediassa ja lisää omakuvaasi hashtag #CheckYourSelfie. Näin voit viedä eteenpäin viestiä tärkeästä asiasta!

Nestlé FITNESS toimii kolmannen kerran pääyhteistyökumppanina Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksessä. Rintasyöpään sairastuu Suomessa vuosittain noin 4 700 naista. Varoja tarvitaan jatkuvasti, jotta sairauden ehkäisyä ja hoitoja sekä sairastuneiden tukipalveluita voidaan kehittää.

Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä niin teollisuus- kuin myös kehitysmaissa. Maailman terveysjärjestö WHO:n mukaan sairauden varhainen havaitseminen on olennaista rintasyövän hoidossa ja potilaan toipumisessa.

#CheckYourSelfie –kampanja Facebookissa

Video osoitteessa: http://bit.ly/1vzTb8w

Tiedotusvälineiden yhteydenotot:
Viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, Suomen Nestlé, p. 050 348 5620 tai [email protected]