Lion-brändi mukaan Jääkiekkoliiton Leijonaperheeseen

Lion-suklaapatukat ovat uusin tulokas Jääkiekkoliiton yhteistyökumppanilistalla. A-maajoukkuetta ja Nuorten maajoukkueita koskeva sopimus ulottuu kauden 2017–18 loppuun ja sisältää option myös seuraavasta kaudesta.

Nestlén Lion-brändi haluaa olla mukana tukemassa Suomen Jääkiekkoliittoa ja nuorten kiekkoiluharrastusta. Lion haluaa tuoda esiin rohkeutta ja aitoutta ripauksella hauskuutta, joita tarvitaan myös kiekkoilussa.

- Suomen Jääkiekkoliitto on yksi Suomen suurimmista nuorten liikunnan kasvattajaorganisaatioista ja tehnyt tällä saralla hienoa työtä. Lion haluaa olla mukana tukemassa tätä työtä. Leijona löysi nyt Leijonan ja se on mielestämme hieno juttu, sanoo tuoteryhmäpäällikkö Outi-Leena Pesonen Suomen Nestléltä.

- On hienoa saada Lion-brändi osaksi Leijonaperhettä. Odotan tulevan yhteistyön vahvistavan kahta tunnettua brändiä ja uskon molempien osapuolien hyötyvän alkaneesta yhteisestä matkasta vielä pitkälle tulevaisuuteen, Suomen Jääkiekkoliiton myynti- ja markkinointijohtaja Lassi Rönkkönen iloitsee.

Nestlé on maailman johtava elintarvikealan yritys. Haluamme tarjota kuluttajille maukkaita ja ravitsevia tuotteita jokaiseen elämäntilanteeseen. Maailmanlaajuisesti Nestlé työllistää yli 335 000 ihmistä 436 tehtaallaan ja toimistoissaan lähes 200 maassa. Suomen Nestléllä työskentelee noin 300 henkilöä tehtaillamme Turussa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa. Jo 150 vuoden ajan olemme parantaneet ihmisten ja lemmikkieläinten elämää tarjoamalla innovatiivisia tuotteita ja palveluita, jotka on kehitetty tieteellisen tutkimustyön pohjalta. Nestléllä on elintarvikealan laajin tutkimus- ja tuotekehitysyksiköiden verkosto. Pyrimme kehittämään maukkaampia ja terveellisempiä tuotteita. www.nestle.fi

Suomen Jääkiekkoliitto on suuri suomalainen urheilujärjestö, jolla on noin 73.000 lisenssipelaajaa ja noin 200.000 aktiivista lajin harrastajaa. Valtaosa lajin harrastajista on lapsia ja nuoria, minkä vuoksi liiton toimintatavoille on asetettu korkeat laatukriteerit. Jääkiekkoliitto on yksi Suomen suurimmista nuorison kasvattajajärjestöistä, jonka tarkoituksena on tarjota kaikille suomalaisille mahdollisuus saada jääkiekosta lisäarvoa elämäänsä. Jääkiekkoliiton strategian päämääränä on jääkiekkoperheen monipuolinen kasvattaminen. Toimintaa ohjaavat arvot ovat kunnioitus, yhteisöllisyys, hauskuus ja erinomaisuuden tavoittelu. www.leijonat.fi & www.finhockey.fi