NESPRESSO-kahviuutuus Perú Secreto vie kahvinystävät kaukaisille Andeille

Nespresso Grands Crus -kahvilaadut saavat uuden Limited Edition -maun Perun Andeilta. Perú Secreto vie makumatkalle Andien syrjäisille rinteille ja laaksoihin, joista sen kahvipavut ovat kotoisin. Nespresso kehittää jatkuvasti uusia makuja ilahduttaakseen kahvinystäviä ympäri maailman ja tarjotakseen heille aina uusia kahvielämyksiä.

Tänä keväänä Nespresso avaa ovet kahvimaailman kaukaiseen aarteeseen Peruun, jonka vuoristoisilta alueilta Perú Secreton kahvipavut ovat kotoisin. Perun alueen kahvipapujen makuprofiili syntyy subtrooppisen ilmaston, korkean sijainnin sekä kahvin kasvatukselle omistautuneiden viljelijöiden yhdistelmästä. Tämä yhdistelmä muodostaa huippulaadukkaan Perú Secreto -kahvin sydämen.

Perú Secreto on voimakas, makea ja suutuntumalta pyöreä espresso-kahvi, jossa voi havaita paahteisia vivahteita sekä hienovaraisia kaakaon sävyjä. Tämä vahvuusasteeltaan 8 oleva kahvi muodostaa täyteläisen maidon kanssa erityisen hyvän ja pehmeän makuparin, jossa etenkin kahvin makeat vivahteet korostuvat.

Perú Secreto löytyy rajoitetun ajan Grands Crus -kahvilaatujen Pure Origin -valikoimasta, jonka kahvilaaduissa käytettävät kahvipavut ovat aina peräisin yksinomaan yhdestä alkuperämaasta. Kauniin syvänsininen kahvikapseli sekä inka-henkinen pakkaus muistuttavat Perú Secreton alkuperästä.

Perú Secreto on saatavilla rajoitetun ajan 18.5. alkaen. Kymmenen kahvikapselin pakkaus maksaa 4,70 euroa.

Ostopaikat
Nespresso -kahvilaatuja, -kahvikoneita ja -oheistuotteita voi ostaa:

•Nespresso Boutique -myymälästä (Keskuskatu 3, Helsinki)
•Nespresso- verkkokaupasta
•Lataamalla Nespresso -mobiilisovelluksen iPhone-, iPad- ja Android-laitteille
•Puhelimitse Nespresso Club -asiakaspalvelunumerosta 0800 177 601 (maksuton)
Rekisteröitymällä Nespresso Club -jäseneksi kahvitilauksen yhteydessä varmistat Nespresso -kahvikoneellesi viiden vuoden takuun ja pääset nauttimaan jäsenille tarjottavista monipuolisista eduista sekä henkilökohtaisista kahviasiantuntijoiden palveluista.

Nespresso on Suomen kuluttajamarkkinoiden markkinajohtaja annoskahvikoneiden arvossa mitattuna (Gfk 12/2014). Nespresso -kahvikoneiden jälleenmyyjiä ovat Stockmann, Sokos, Gigantti, Kodin Ykkönen, Hobby Hall, Expert ja Musta Pörssi.

Yhteystiedot:

Elina Takala
Markkinointipäällikkö
Nespresso Finland

Lehdistönäytteet ja tuotekuvat:

Maria Laatio
Viestintätoimisto Miltton

Lisätietoa Nespressosta:

Nestlé Nespresso on korkealaatuisimpien premium-annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii maailmanlaajuisesti 62 maassa ja yhtiöllä on yli 10 500 työntekijää. Vuonna 2014 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 400 eksklusiivista Nespresso Boutique -myymälää. Lisätietoja: www.nestle-nespresso.