NESPRESSO Limited Grands Crus -kahvilaadut saavat jatkoa Intian aromien täyteisestä Monsoon Malabarista

Nespresso -kahvivalikoima saa lisäyksen Intian Malabar-rannikon legendaarisesta kahvista. Rajoitetun ajan myynnissä olevassa Monsoon Malabar Limited Edition -kahvissa tuoksuvat Intian eksoottiset aromit.

Limited Edition Grands Crus -kahvilaadut yllättävät ja hemmottelevat kahvinautiskelijoita herkullisilla aromeilla ja makuprofiileilla. Uudessa Monsoon Malabar Limited Edition -kahvissa yhdistyvät kahviasiantuntijoidemme moderni huippuosaaminen, Intian Malabar-rannikon historiallinen kahvinvalmistusprosessi ja korkealuokkaisimmat kahvipavut. Näistä syntyy Monsoon Malabar -kahvin upea aistit täyttävä elämys.

Monsoon Malabar -kahvin kahvipavut altistuvat alkuperämaassaan Intiassa, trooppisille monsuunituulille. Tuulien vaikutuksesta pavut imevät itseensä meren suolaisia aromeja. Kahvissa on aistittavissa myös mausteisia ja puuhun vivahtavia aromeja. Monsoon Malabar on maultaan intensiivinen, mutta samalla silkkisen pehmeä. Nauti Monsoon Malabar ristrettona (25 ml), espressona (40 ml) tai maidon tai maitovaahdon kera, jolloin kahvin keksimäiset, viljaiset ja pähkinäiset makuvivahteet nousevat kahvista esille. Monsoon Malabar on vahvuusasteeltaan 8.

Monsoon Malabar -kahvin kaunis pakkaus on saanut inspiraation Etelä-Intialle tyypillisestä kankaasta, jossa yhdistyvät upeat värit: pinkki, kulta ja oranssi. Monsoon Malabar -kahvikapselit ovat myös kaunis sisustuselementti sekä keittiössä että jälkiruokapöydässä.

Monsoon Malabar -kahvia on ostettavissa 30.3.2015 lähtien noin 10 viikon ajan tai niin kauan kuin varastoa riittää. 10 kahvikapselin kahvipaketti maksaa 4,70 €.

Ostopaikat
Nespresso -kahvilaatuja, -kahvikoneita ja -oheistuotteita voi ostaa:

Nespresso Boutique -myymälästä (Keskuskatu 3, Helsinki)
Nespresso-verkkokaupasta
• Lataamalla Nespresso-mobiilisovelluksen iPhone-, iPad- ja Android-laitteille
• Puhelimitse Nespresso Club -asiakaspalvelunumerosta 0800 177 601 (maksuton)

Rekisteröitymällä Nespresso Club -jäseneksi kahvitilauksen yhteydessä varmistat Nespresso -kahvikoneellesi viiden vuoden takuun ja pääset nauttimaan jäsenille tarjottavista monipuolisista eduista sekä henkilökohtaisista kahviasiantuntijoiden palveluista.

Nespresso on Suomen kuluttajamarkkinoiden markkinajohtaja annoskahvikoneiden arvossa mitattuna (Gfk 12/2014). Nespresso -kahvikoneiden jälleenmyyjiä ovat Stockmann, Sokos, Gigantti, Kodin Ykkönen, Hobby Hall, Expert ja Musta Pörssi.

Yhteystiedot:

Elina Takala
Markkinointipäällikkö
Nespresso Finland

Lehdistönäytteet ja tuotekuvat:

Maria Laatio
Viestintätoimisto Miltton

Lisätietoa Nespressosta:

Nestlé Nespresso on korkealaatuisimpien premium-annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii maailmanlaajuisesti 62 maassa ja yhtiöllä on yli 10 500 työntekijää. Vuonna 2014 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 400 eksklusiivista Nespresso Boutique -myymälää.   http://www.nestle-nespresso.com/