Ekamarket.com ja Suomen Nestlé aloittavat yhteistyön

Päivittäistavaroiden verkkokauppa Ekamarket.com aloittaa yhteistyön Suomen Nestlén kanssa. Ekamarket.com:in toimitusjohtajan Ville Kuusiston mukaan kyseessä on erittäin merkittävä laajennus

- Suomen Nestlén valikoimaan kuuluu monia tunnettuja ja laadukkaita brändejä, joille voimme nyt taata valtakunnallisen saatavuuden, Kuusisto kertoo.

Yhteistyön myötä Ekamarket.com:in tarjoama tuotevalikoima monipuolistuu erityisesti lasten- ja lemmikkieläinruokien osalta, sillä verkkokaupasta on nyt saatavilla esimerkiksi Piltti-lastenruokia ja Latz-kissanruokia. Joitain tuotteita, kuten lastenruokia, voi tilata myös kätevissä monipakkauksissa, mikä helpottaa lapsiperheiden arkea.

- Verkkokaupasta voi huoletta ostaa kerralla suuremman erän ja me toimitamme sen kotiovelle asti. Näin asiakas välttyy itse painavien ostoskassien kanniskelulta, vinkkaa Ville Kuusisto.

Suomen Nestlén toimitusjohtajan Jonas Holfven mukaan Suomen Nestlé pitää yhteistyötä Ekamarket.comin kanssa hienona mahdollisuutena kehittää kasvavaa verkkokaupan liiketoimintaa.

Nestlén Purina-eläintuotteiden myyntipäällikön Pasi Kivilahden mukaan talouden taantuma ei ole heikentänyt lemmikkiharrastuksen suosiota ja lemmikkieläinruokamarkkina jatkaa hyvää kasvua vuodesta toiseen.

- Lemmikkiruoka on yksi verkkokaupan edelläkävijäkategorioista ja Suomessa se on toiseksi suurin päivittäistavarakaupan tuoteryhmä tässä kanavassa. Olemme erittäin innoissamme tästä uudesta yhteistyömahdollisuudesta, Kivilahti sanoo.

Lisätietoja:

Ville Kuusisto
Ekamarket.com

Jonas Holfve
Suomen Nestlé
010 3951 483

Ekamarket.com on kotimainen päivittäistavaroiden verkkokauppa, joka toimittaa tuotteita valtakunnallisesti koko Suomen alueelle. Kauppa tarjoaa laadukkaita EU-alueelta tuotuja ruoka- ja päivittäistavaroita kilpailukykyiseen hintaan nopealla toimitusajalla. Verkossa toimiva Ekamarket.com on vaivaton tapa tehdä päivittäisostoksia, sillä kauppa on aina auki ja toimittaa kaikki tilaukset tuoreena kotiovelle. Ekamarket.com on yksityisomistuksessa oleva ja ketjuista riippumaton vähittäiskaupan toimija.

Nestlé on maailman johtava elintarvikealan yritys. Haluamme tarjota kuluttajille maukkaita ja ravitsevia tuotteita jokaiseen elämäntilanteeseen. Maailmanlaajuisesti Nestlé työllistää yli 335 000 ihmistä 436 tehtaallaan ja toimistoissaan lähes 200 maassa. Suomessa Nestléllä työskentelee noin 300 henkilöä tehtaillamme Turussa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa. Nestléllä on elintarvikealan laajin tutkimus- ja tuotekehitysyksiköiden verkosto. Nestlén laajaan tuotevalikoimaan kuuluu monia suomalaisille tuttuja tuotemerkkejä, kuten Piltti, Nescafé ja Maggi.