Käsi rinnalle – tule mukaan taisteluun rintasyöpää vastaan!

Espoo

Nestlén aamiaismurojen valmistaja Cereal Partners Worldwide (CPW) on käynnistänyt #HandsOn-nimisen kampanjan, jonka tavoitteena on levittää tietoisuutta rintasyövästä ja kannustaa naisia tarkastamaan rintansa kuukausittain.

Osallistu kampanjaan jakamalla Facebookissa tai Instagramissa selfie käsi rinnalla. Liitä mukaan tunnisteet #handson ja #nestlefitnessfi. Kampanja-aikana 21.9.–15.11. kuvan lähettäneiden kesken arvotaan neljä tämän vuoden Roosa nauhan -suunnittelija Katri Niskasen lahjakorttia.

Maailman terveysjärjestön mukaan rintasyöpä on maailmanlaajuisesti naisten yleisin syöpä. Varhainen diagnosointi on erittäin tärkeää rintasyövästä toipumisen kannalta. #HandsOn-kampanja on osa Nestlén FITNESS-brändin kansainvälistä aloitetta, jonka tarkoituksena on levittää tietoisuutta rintasyövästä.

”FITNESS on tukenut taistelua rintasyöpää vastaan Suomessa jo neljän vuoden ajan. Monet pelkäävät sairautta, mutta omatoiminen rintojen tutkiminen voi auttaa havaitsemaan syövän riittävän ajoissa. Teemme yhteistyötä Suomen Syöpäsäätiön Roosa Nauha -keräyksen kanssa. Oman kampanjamme tavoitteena on tehdä jokaiselle omatoimisesta rintojen tutkimisesta tapa, ja näin osallistua taisteluun rintasyöpää vastaan”, kertoo kampanjasta vastaava Suomen Nestlén tuotepäällikkö Laura Sumelius.

#HandsOn-kampanjan osana julkaistaan video, joka muistuttaa, kuinka naiset ovat yleensä hyviä tarkistamaan asioita, mutta unohtavat helposti tarkistaa jotain tärkeää. Videolla naiset tarkistavat puhelintaan jatkuvasti ja käyvät sosiaalisessa mediassa jopa yli 100 kertaa päivässä, mutta eivät useinkaan muista tarkistaa rintojaan.

Lisätietoa:
Viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, Suomen Nestlé, [email protected]

Cereal Partners Worldwide on maailman johtava aamiaismurojen valmistaja, joka tekee myös Nestlén tunnettujen CHEERIOS®-, FITNESS®-, NESQUIK®-brändien tuotteet. Yrityksen valikoimiin kuuluu yhteensä yli 50 merkkiä, joista löytyy sopiva vaihtoehto kaikenikäisille ja jokaiseen elämäntyyliin. CPW on sitoutunut tekemään aamiaisesta paremman tarjoamalla kuluttajille maukkaita, käteviä ja terveellisiä tuotteita, jotka auttavat aloittamaan päivän parhaalla mahdollisella tavalla.

Cereal Partners Worldwide on Nestlén ja General Millsin vuonna 1990 yhteistyössä perustama yritys, joka tuo yhteen molempien perustajayhtiöiden parhaat kyvyt. Sveitsissä pääkonttoria pitävällä yrityksellä on vahva maailmanlaajuinen verkosto, johon kuuluu 4600 työntekijää, 17 tehdasta, 4 tutkimuskeskusta ja myyntitiimejä yli 130 markkina-alueella. Lue lisää osoitteesta: www.cerealpartners.com

FITNESS on aamiasmuro, joka tarjoaa herkullisen ja ravitsevan alun päivälle. Pääraaka-aineena käytetään kokojyväviljaa, joten FITNESS-murot sisältävät paljon kuitua, vitamiineja ja kivennäisaineita, kuten kalsiumia ja rautaa. Cereal Partners Worldwiden vuonna 1996 markkinoille tuoma FITNESS on yksi Nestlén suosituimmista aamiaismuroista ympäri maailman. Nykyisin FITNESS-muroja myydään 70 maassa, ja erityisen suosittuja tuotteet ovat Meksikossa, Italiassa, Espanjassa ja Kreikassa. Lue lisää osoitteesta: nestle-fitness.com/fi/