Tulossa pian: Nestlén CSV Foorumi 2014

Lausanne

Nestlé-konserni ja Yhdistyneiden kansakuntien kauppa- ja kehitysjärjestö UNCTAD toivottavat sinut tervetulleeksi webcastina lähetettävään yhteiskuntavastuufoorumiin (Creating Shared Value Forum) torstaina 9.10. alkaen klo10 Suomen aikaa. Tilaisuuden aiheena tänä vuonna on "Yritysten muuttuva rooli yhteiskunnassa”.

MITÄ?
Nestlen yhteiskuntavastuufoorumi on ainutlaatuinen, päivän mittainen tapahtuma, jonka tavoitteena on herättää ajatuksia siitä, miten yritykset vaikuttavat merkittävästi moniin maailman sosioekonomisiin haasteisiin kuten väestönkasvuun, ruoan saatavuuteen, aliravitsemukseen ja ylipainoon – ottaen huomioon, että kaikki nämä haasteet esiintyvät ilmastonmuutoksen ja hupenevien luonnonvarojen aikakaudella.
Tavoitteemme on luoda panelistien ja foorumin osanottajien välille hedelmällinen keskustelu siitä, miten eri maiden hallitukset voivat tehdä yhteistyötä kansalaisjärjestöjen ja yritysten kanssa kestävän kehityksen hyväksi.

Aihepiirit (klo 10-19 Suomen aikaa):

• Creating Shared Value: Yritysten muuttuva rooli yhteiskunnassa
  • Ravitsemus ja terveys: Yksilön hyvinvoinnista kohti terveempää yhteiskuntaa
  • Nestlén CSV-palkinnon jakoseremonia
  • Kestävä maatalous ja hankintaketjut: Miten vastata kasvavaan kysyntään yhä rajallisimmilla luonnonvaroilla vuoteen 2030 mennessä?
  • Vesipula: Onko sitä mahdollista ratkaista?

KUKA?
Keskusteluun osallistuu yli 20 johtavaa kansainvälistä asiantuntijaa eri maiden hallituksista, yliopistoista, kansalaisjärjestöistä ja yrityksistä.

MITEN?
Mene osoitteeseen www.nestle.com jossa webcast järjestetään.

Suora linkki englanninkieliseen webcast-lähetykseen:

Voit seurata lähetystä ja kirjautua ulos oman aikataulusi mukaan, eli voit seurata tilaisuutta koko ajan tai valita ne osiot, joista olet eniten kiinnostunut.

Webcast-lähetys on vuorovaikutteinen tilaisuus, jonka kulkuun voit vaikuttaa esittämällä panelisteille kysymyksiä verkon välityksellä. Voit lähettää kysymyksiä panelisteille etukäteen osoitteeseen [email protected] (kerro viestissä nimesi ja kotimaasi).

Voit myös osallistua keskusteluun Twitterissä: @nestlecsv, hashtag #CSVforum.

www.nestle.com/csvforum

Viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, p. 050 348 5620, [email protected]