NESPRESSO Variations – herkulliset makukahvit nyt pysyvästi Grand Cru -valikoimaan

Espoo

Nespresso tuo täyteläiset vaniljan, tumman suklaan ja kinuskin makuiset kahvit nyt pysyvästi Grand Cru -kahvivalikoimaansa. Makukahvit ovat jo hurmanneet kahvinystävät ympäri maailman rajoitetun ajan saatavilla olevina Limited Edition -kahvimakuina. Nyt, kuluttajien toiveesta, Nespresso ottaa tämän upean kolmikon pysyvästi osaksi Grand Cru -kahvivalikoimaansa.

Nespresson Limited Edition -makukahveina tutuksi tulleet vanilja, tumma suklaa ja kinuski tulevat Nespresson kahvivalikoimaan – nyt kahvinystävien pyynnöstä pysyvästi. Vanilio-, Ciocattino- ja Caramelito-kahveissa luonnollisen täyteläiset maut yhdistyvät Livanto Grand Cru -kahvin pehmeään aromiin.

Uudet makukahvit tarjoavat upeita elämyksiä. Suklaa, vanilja ja kinuski ovat klassisia erikoiskahvien makuja, jotka ovat jo valloittaneet herkkusuut ympäri maailman. Ihana vaniljainen jääkahvi tai voimakas suklaaespresso valmistuu nyt kätevästi myös kotioloissa, Nespresso Finlandin markkinointipäällikkö Elina Heino kertoo.

Kesän parhaat cocktailit syntyvät makukahveista

Nespresson Signature Cocktail -barista Sami Benamed ja muut Barbäk-drinkkimestarit ovat luoneet Nespresson uusista Variations-makukahveista tyylikkäitä cocktaileja, joissa kahvi yhdistetään niin pirteään inkivääriin kuin makeisiin marengin aromeihin.

Kahvi on äärimmäisen monikäyttöinen ja herkullinen cocktailien raaka-aine. Se sopii mainiosti aina lempeistä jäälatte-tyyppisistä juomista napakoihin espresso-martineihin. Kahvia kannattaa kokeilla myös klassikkodrinkeissä – esimerkiksi mojito saa kahvin aromeista uudenlaista särmää, Benamed kertoo.

Nespresso ylpeänä esittelee: Vanilio, Ciocattino ja Caramelito

Vanilio – Samettisessa vaniljakahvissa yhdistyvät täyteläinen, aito vanilja ja pehmeä Livanto Grand Cru -kahvi. Vanilio on ryhdikäs, mutta silkkinen kahvisekoitus.

Ciocattino – Tummat ja kitkerät suklaa-aromit kohtaavat Ciocattinossa Livanto Grand Cru -kahvin paahdetut, karamellimaiset aromit tarjoten maistajalleen voimakkaan suklaisen kahvinautinnon.

Caramelito – Makea kinuski ja kermaisen toffeen pyöreys pehmentävät Livanto Grand Cru -kahvin paahteisia sävyjä ja tekevät Caramelito-kahvista ylellisen makuelämyksen.

Variations Grand Cru -kahvilaadut ovat parhaimmillaan nautittuna espressona tai herkullisen maitovaahdon kera cappuccinona tai lattena. Kaikkien kolmen makukahvin voimakkuusaste on 6 asteikolla yhdestä kymmeneen.

Vanilio, Ciocattino ja Caramelito ovat myynnissä Nespresso Clubissa 10. kesäkuuta alkaen. Yhden kahvipakkauksen hinta on 4,70 euroa ja pakkaus sisältää kymmenen kahvikapselia. Uudet makukahvit ovat muiden Nespresso Grand Cru kahvilaatujen tapaan pakattu valo- ja ilmatiiviisiin alumiinikapseleihin, jotka voi kierrättää kahvinpuruineen missä tahansa Suomen 10 000 pienmetallin keräyspisteestä.

Laadukkaita Nespresso-kahvilaatuja sekä -kahvikoneita voi tilata Nespresson verkkokaupasta osoitteessa www.nespresso.com, puhelimitse Nespresso Club -asiakaspalvelunumerosta 0800 177 601 (maksuton) tai lataamalla kätevän Nespresso-mobiilisovelluksen AppStoresta tai GooglePlay:stä. Rekisteröityminen Nespresso Clubin jäseneksi kahvitilauksen yhteydessä varmistaa Nespresso Club -jäsenille tarjottavat monipuoliset edut sekä henkilökohtaiset kahviasiantuntijoiden palvelut.

Yhteystiedot:
Elina Heino
Markkinointipäällikkö
Nespresso Finland
[email protected]

Lehdistönäytteet ja tuotekuvat:
Eeva Vuorinen Viestintätoimisto Miltton
Miltton Showroom 040 451 6469 [email protected]
Elina Lehmusto
Viestintätoimisto Miltton
[email protected]

Nestlé Nespresso on korkealaatuisten annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii yli 50 maassa ja yhtiöllä on yli 7 000 työntekijää. Vuonna 2012 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 300 boutique-myymälää.
Nespresso Nordic perustettiin vuonna 2003 ja sen pääkonttori sijaitsee Oslossa. Yhtiöllä on yhteensä 220 työntekijää Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa ja Suomessa. Nespresso Boutique -myymälät sijaitsevat vuonna 2013 Oslossa, Bergenissä, Stavangerissa, Tukholmassa, Malmössa, Kööpenhaminassa ja Århusissa.
www.nestle-nespresso.com