Vihaiset linnut pyrähtävät jäätelökioskille

Espoo

Pingviini Jäätelökioskit tarjoilevat nyt Angry Birds -jäätelöannoksia elokuun loppupuolelle saakka. Yhteistyösopimus on solmittu vuosille 2013–2015.

Suomen Nestlé Oy ja Rovio Entertainment Oy ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen. Sen ansiosta Pingviini Jäätelökioskeilla voi nyt maistella Angry Birds™ -jäätelöannoksia. Syksymmällä luvassa on uusi, kylmä Angry Birds -herkku myös kotipakkasiin.

Kaikki Suomen Nestlén valmistamat Angry Birds -jäätelötuotteet valmistetaan Turengin jäätelötehtaalla. Yhteistyösopimus on kolmivuotinen, ja se kattaa oikeuden myydä Angry Birds -tuotteita myös kaikissa Pohjoismaissa.

Pingviini Jäätelökioskien kohderyhmää ovat etenkin kesälomastaan nauttivat lapsiperheet, ja Angry Birds vetoaa kaikenikäisiin. Yhteistyö tarjoaa meille erinomaisen mahdollisuuden kehittää Pingviini Jäätelökioskien elämystarjontaa ja Pingviinin tuotevalikoimaa, sillä vihaiset linnut tulevat onneksi mainiosti juttuun kotoisan Pingviinimme kanssa, jäätelön liiketoimintajohtaja Johanna Sewón-Kievari Suomen Nestléltä kertoo.

Yhteistyön ensilennossa Suomen noin 250:n Pingviini Jäätelökioskin valikoimaa vahvistavat kolme Angry Birds maailmasta inspiraation saavaa jäätelöannosta. Herkullinen Punainen Lintu sisältää vähälaktoosista mansikkakermajäätelöä, Fazer Angry Birds -karkkeja, lakritsikastiketta sekä punaisen Fazer Angry Birds -tikkarin. Sähäkän lakritsainen Musta Lintu koostuu lakritsikermajäätelöstä, Fazer Angry Birds -karkeista, vadelmakastikkeesta ja mustasta Fazer Angry Birds -tikkarista. Raikas Vihreä Possu taas sisältää vähälaktoosista päärynäkermajäätelöä, Fazer Angry Birds -karkkeja, kinuskikastiketta ja vihreän Fazer Angry Birds -tikkarin.

Suositushinta kaikille annoksille on 4,50 euroa.

Juhannuksesta elokuun loppupuolelle annoksia tarjoavilla Pingviini Jäätelökioskeilla voi kerätä leimoja Angry Birds -jäätelöpassiin, jolla joka kuudes annos on ilmainen. Täydellä passilla voi myös osallistua 1 000 Angry Birds -tuotepalkinnon arvontaan.

Lisätietoja:
Viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, Suomen Nestlé, [email protected] tai p. 050 348 5620