Ilmoita rikkomuksesta

Toimialan säädöksien ja sääntöjen noudattaminen on tärkeä osa Nestlén liiketoimintaperiaatteita, ja haluamme toimia niiden mukaisesti kaikissa tilanteissa. Asiakkaanamme sinä voit auttaa meitä tavoitteissamme. “Kerro meille” on kaikille tarkoitettu palautekanava, jonka kautta voit raportoida meille mahdollisista säännösten rikkomuksista ja muusta toimintaperiaatteidemme vastaisesta toiminnasta.
HUOM. Tuotteita ja palveluita koskeva palaute tulee jättää yhteydenottopyyntölomakkeella tai soittamalla suoraan kuluttajapalveluun.

Miten raportoin toimintaperiaatteiden vastaisen toiminnan?

Kerro meille -raportointijärjestelmä on käytettävissä vuoden ympäri (24 tuntia päivässä, 7 päivää viikossa)

1. Voit täyttää lomakkeen netissä tai jättää viestin maksuttomaan palvelunumeroomme. Kummatkin yhteystiedot löydät sivuiltamme.

2. Yhteydenottosi jälkeen saat palautteellesi henkilökohtaisen numeron. Kirjaa numero ylös ja pidä se tallessa.

3. Numero on henkilökohtainen tunnuksesi raportointijärjestelmään ja jättämääsi palautteeseen. Sen avulla voit seurata palautteesi etenemistä ja antaa tarvittaessa lisätietoja. Tarvitset tämän numeron jokaisella kerralla, kun kirjaudut järjestelmään.

4. Suhtaudumme kaikkiin yhteydenottoihin vakavasti. Teemme tarvittavat toimenpiteet jokaisen palautteen kohdalla. Pidämme sinut myös ajan tasalla käsittelyn etenemisestä.

5. Syöttämällä numerosi palveluun voit milloin tahansa seurata palautteesi etenemistä nettisivuillamme.

6. Olemme sitoutuneita kehittämään raportointipalveluamme ja pidätämme oikeuden tehdä muutoksia tulevaisuudessa.