Herkulliset Starbucks-kahvit tulevat laajasti Suomen kauppoihin

starbucks coffee

Nestlé tuo Starbucks-kahvit päivittäistavarakauppoihin ympäri Suomen. Valikoimaan kuuluvat kokonaiset pavut, suodatinkahvit ja kahvikapselit. Maailman ensimmäiset Starbucks-kapselit on kehitetty Nespresso- ja Nescafé Dolce Gusto -laitteita varten.

Nestlé ja Starbucks aloittivat maailmanlaajuisen yhteistyön elokuussa 2018 ja lanseerasivat ensimmäiset yhteiset tuotteensa viime vuonna. Suomalaisiin ruokakauppoihin Starbucks-kahvituotteet tulevat nyt ensi kertaa näin laajasti ja eri puolille maata (1). Tuotteet saapuvat kauppoihin maaliskuun aikana.

“Molempien yritysten tiimit ovat tehneet erinomaista työtä kehittäessään uusia, jännittäviä laatukahveja. Työtä on tehty paneutuneesti ja intohimolla”, sanoo Nestlén kahveista Suomessa vastaava johtaja Niina Koskinen.

”Olemme yhdistäneet Nestlén kahvi- ja teknologiaosaamisen sekä Starbucksin asiantuntemuksen kahvipaahdoista ja -sekoituksista. Tuloksena on ainutlaatuinen valikoima kahvia rakastavien suomalaisten iloksi.”

Uuteen valikoimaan kuuluu Starbucksin omia sekoituksia ja alkuperämaakahveja. Mukana on myös ketjun tunnetuimpia kahvilajuomia, kuten caramel macchiato ja cappuccino.

Kaikki tuotteet on valmistettu sataprosenttisesta laadukkaasta arabica-kahvista. Pavut on hankittu maailman parhaiden kahvialueiden viljelijöiltä vastuullisten periaatteiden mukaisesti.

Lisätietoa:

Nestlén kahveista Suomessa vastaava johtaja Niina Koskinen, Suomen Nestlé:+358 400 453 087

1.Aikaisemmin vain muutamia Starbucks-tuotteita on saanut muutamista suurista päivittäistavarakaupoista Suomessa.

Nestléstä

Nestle on maailman suurin elintarvikeyritys. Nestlé käyttää tutkimukseen- ja tuotekehitykseen 1,5 miljardia euroa vuodessa eli enemmän kuin mikään muu alan yritys. Nestlé toimii 191 maassa ja meillä on 328 000 työntekijää.

Nestlén tarkoituksena on parantaa elämänlaatua ja edistää terveellisempää tulevaisuutta. Tarjoamme laajan valikoiman tuotteita ihmisille ja eläimille jokaiseen elämäntilanteeseen.Valikoimaamme kuuluu yli 2000 tuotemerkkiä. Niistä osa on maailmanlaajuisesti tunnettuja brändejä kuten Nescafe, Nespresso, Nestlé vauvanruoka, Cheerios, KitKat ja Purina-eläinruoka ja osa paikallisia suosikkituotteita kuten Piltti-tuotteet Suomessa.

Nestlén toimintaa ohjaa ravitsemus-, terveys- ja hyvinvointistrategia. Pääkonttorimme sijaitsee Sveitsin Veveyssä, jossa Nestlé perustettiin 150 vuotta sitten. Suomen Nestléllä työskentelee noin 300 henkilöä tehtaillamme Turussa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa.