NESPRESSO Lattissima Touch – suosikkikahvisi yhdellä kosketuksella

Espoo

Nespresso -kahvikoneiden valikoima laajenee keväällä uuden Lattissima Touch -kahvikoneen jatkaessa valtaisan suosion saavuttanutta Lattissima -sarjaa. Aiempi malli, Lattissima+ on ollut Suomen myydyin Nespresso -kahvikone jo usean vuoden ajan. Uusi, elegantti Lattissima Touch on suunniteltu laatutietoisille kahvinystäville, jotka haluavat nauttia kahvista niin maitovaahdolla kuin mustana eri vahvuuksilla. Kätevien kosketuspainikkeiden avulla Lattissima Touch valmistaa erinomaisen kahvin hetkessä yhdellä hipaisulla.

Uuden, Nespresso Lattissima Touch -kahvikoneen upea design yhdistyy kehittyneimpään teknologiaan, minkä ansiosta kahvinystävät voivat nauttia entistä laadukkaammista kahvielämyksistä kotonaan. Lattissima Touch loihtii kuusi erilaista juomaa vaivattomasti yhdellä kosketuspainikkeen hipaisulla. Kahvikone valmistaa tutut suosikkikahvit, espresson (40 ml), pidemmän lungo-kahvin (110 ml) sekä maitopohjaiset latte macchiaton ja cappuccinon. Uusina vaihtoehtoina Lattissima Touch valmistaa voimakkaaseen makuun sopivan ristretton (25 ml) sekä pehmeisiin kahvijuomiin sopivan maitovaahdon helposti uudella maitovaahtopainikkeella. Kahvikoneen lämmitysaikaa on myös kehitetty, joten herkullinen kahvi syntyy nyt entistä nopeammin.

Lattissima Touch -kahvikoneessa on 0,9 litran vesisäiliö ja 0,35 litran integroitu maidonvaahdotin, jonka avulla täyteläistä maitovaahtoa voi valmistaa kahviin juuri halutun määrän. Ennalta ohjelmoidut kosketuspainikkeet tekevät käytöstä nopeaa ja automaattisen huuhtelutoiminnon ansiosta maidonvaahdotin on helppo pitää puhtaana, kuten kahvikoneen muutkin osat, jotka voi pestä astianpesukoneessa. Kahvikoneen linjakas design ja kolme kaunista värivaihtoehtoa Glam White , Glam Black ja Glam Red sopivat täydellisesti sisustukseen kuin sisustukseen.

Nespresso hyväksyy kahvituotantoonsa ainoastaan 1–2 % koko maailman raakakahvisadosta. Tarkoin valikoidusta raakakahvista syntyvät korkealaatuiset Nespresso Grands Crus -kahvilaadut jokaiseen makuun. Lattissima Touch yhdistää täyteläisen maitovaahdon Grands Crus -kahvien ihastuttaviin makuprofiileihin ja luo oman makusi mukaan personoituja kahvijuomia helposti ja vaivattomasti. Kahvikoneen asetuksia on mahdollista muuttaa esimerkiksi kahvin vahvuuden osalta, jotta voit aina nauttia juuri sinulle täydellisestä kahvista.

Lattissima Touch -kahvikoneen suositushinta on 329 euroa ja se on saatavilla 15.4.2015 alkaen.

Ostopaikat

Nespresso -kahvilaatuja, -kahvikoneita ja -oheistuotteita voi ostaa:

• Nespresso Boutique -myymälästä (Keskuskatu 3, Helsinki)
• Nespresso-verkkokaupasta
• Lataamalla Nespresso -mobiilisovelluksen iPhone-, iPad- ja Android-laitteille
• Puhelimitse Nespresso Club -asiakaspalvelunumerosta 0800 177 601 (maksuton)

Rekisteröitymällä Nespresso Club -jäseneksi kahvitilauksen yhteydessä varmistat Nespresso -kahvikoneellesi viiden vuoden takuun ja pääset nauttimaan jäsenille tarjottavista monipuolisista eduista sekä henkilökohtaisista kahviasiantuntijoiden palveluista.

Nespresso on Suomen kuluttajamarkkinoiden markkinajohtaja annoskahvikoneiden arvossa mitattuna (Gfk). Nespresso -kahvikoneiden jälleenmyyjiä ovat Stockmann, Sokos, Gigantti, Kodin Ykkönen, Hobby Hall, Expert ja Musta Pörssi.

Yhteystiedot:

Elina Takala
Markkinointipäällikkö
Nespresso Finland

Lehdistönäytteet ja tuotekuvat:

Maria Laatio
Viestintätoimisto Miltton

Lisätietoa Nespressosta :

Nestlé Nespresso on korkealaatuisimpien premium-annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii maailmanlaajuisesti 62 maassa ja yhtiöllä on yli 10 500 työntekijää. Vuonna 2014 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 400 eksklusiivista Nespresso Boutique -myymälää. Lisätietoja : www.nestle-nespresso.com