PILTTI ja PINGVIINI mukana Sinivalkoinen jalanjälki -kampanjassa

UutisetEspoo,joulu 5, 2013

Suomalaisen Työn Liiton, elintarvike- ja käyttötavarateollisuuden sekä Keskon kampanja suomalaisen työn puolesta on käynnistynyt teemalla ”Tämän päivän valintoja kutsutaan tulevaisuudeksi”. Kutsumme kuluttajat itse kertomaan meille, miten suomalaisten tuotteiden valinta tehdään helpoksi!
 
Myös Nestlén PILTTI ja PINGVIINI -brändit ovat mukana kampanjoimassa suomalaisen työn puolesta. Käy kertomassa oma ehdotuksesi: www.suomalainentyo.fi
 
Jos jokainen meistä lisäisi suomalaisten tuotteiden ostamista kympillä kuussa, syntyisi 10 000 uutta työpaikkaa vuodessa. Valitaan yhdessä suomalainen työ!

Lisätietoja: Viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, Suomen Nestlé, aino.pajukangas@fi.nestle.com tai p. 050 348 5620