Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

PILTTI ja PINGVIINI mukana Sinivalkoinen jalanjälki -kampanjassa

Uutiset
Espoo
,
Dec 06, 2013
Suomalaisen Työn Liiton, elintarvike- ja käyttötavarateollisuuden sekä Keskon kampanja suomalaisen työn puolesta on käynnistynyt teemalla ”Tämän päivän valintoja kutsutaan tulevaisuudeksi”. Kutsumme kuluttajat itse kertomaan meille, miten suomalaisten tuotteiden valinta tehdään helpoksi!
 
Myös Nestlén PILTTI ja PINGVIINI -brändit ovat mukana kampanjoimassa suomalaisen työn puolesta. Käy kertomassa oma ehdotuksesi: www.suomalainentyo.fi
 
Jos jokainen meistä lisäisi suomalaisten tuotteiden ostamista kympillä kuussa, syntyisi 10 000 uutta työpaikkaa vuodessa. Valitaan yhdessä suomalainen työ!

Lisätietoja: Viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, Suomen Nestlé, [email protected] tai p. 050 348 5620
Article Type