PILTTI ja PINGVIINI Sinivalkoinen jalanjälki -kampanjassa

UutisetEspoo,huhti 7, 2014

Nestlén PILTTI ja PINGVIINI -tuotemerkit ovat mukana kampanjoimassa suomalaisen työn puolesta.

Suomalaisen Työn Liiton, elintarvike- ja käyttötavarateollisuuden sekä Keskon Sinivalkoinen jalanjälki -kampanja muistuttaa siitä, että jos jokainen suomalainen ostaisi kuukaudessa 10 eurolla lisää suomalaisia tuotteita ja palveluita, syntyisi 10 000 työpaikkaa vuodessa.

Suomalaisen Työn Liiton Sinivalkoinen jalanjälki -tunnus helpottaa suomalaisten tuotteiden löytämisessä. Koko vuoden 2014 kestävässä kampanjassa ovat mukana kaikki K-citymarketit, K-supermarketit, K-marketit, K-extrat, Anttilat, Kodin Ykköset sekä lähes 50 suomalaista elintarvikevalmistajaa ja käyttötavarateollisuuden yritystä. 
 
Lisätietoja:
Kampanjasivut: www.sinivalkoinenjalanjälki.fi

Viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, Suomen Nestlé, aino.pajukangas@fi.nestle.com tai p. 050 348 5620